قیمت طلا و سکه و دلار / 20 آذر 97-راهبرد معاصر

قیمت طلا و سکه و دلار / 20 آذر 97

قیمت طلا و سکه و دلار امروز سه شنبه 20 آذر 97 به این شرح بود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 11
کد خبر: ۱۳۹۶
به گزارش راهبرد معاصر؛ روز گذشته قیمت دلار از مرز ۱۱ هزار تومانی نزول کرد. در سومین روز هفته، دلار ۳۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به قیمت ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. سکه جدید نیز در آخرین ساعات بازار روز گذشته با قیمت ۳۷۲۱۰۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر گرم طلای 18 عیار نیز در بازار دوشنبه ۳۳۳۲۰۰ تومان قیمت خورد. سکه گرمی همچنین با کاهش محسوس به ۶۴۵۰۰۰ تومان رسید.

 روز گذشته قیمت دلار از مرز ۱۱ هزار تومانی نزول کرد. در سومین روز هفته، دلار ۳۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به قیمت ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

آخرین بار دلار ۱۰۲ روز پیش در کانال ۱۰ هزار تومانی قرار گرفته بود. به گفته فعالان، همکاری دوباره با یک بانک چینی و محدودیت‌های تراکنشی از جمله عواملی بودند که زمینه‌ساز کاهش دلار شدند. برخی بازیگران ارزی انتظار دارند، به‌دلیل ضعف تقاضا این افت ادامه پیدا کند. در مقابل افزایشی‌ها به کاهش قیمت نفت تکیه می‌کنند.

در سومین روز هفته، رکورد کاهشی جدیدی در بازار ارز به ثبت رسید. روز دوشنبه، دلار از مرز ۱۱ هزار تومانی پایین رفت و با ثبت ۳۰۰ تومان افت، روی عدد ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت. به گفته فعالان، پس از ساعت ۴ بعدازظهر حتی قیمت‌های پایین‌تری نیز در بازار ارز به ثبت رسید و برخی معامله‌گران حتی از نزول دلار به سطح ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومانی خبر دادند.

سکه جدید نیز در آخرین ساعات بازار روز گذشته با قیمت ۳۷۲۱۰۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر گرم طلای 18 عیار نیز در بازار دوشنبه ۳۳۳۲۰۰ تومان قیمت خورد. سکه گرمی همچنین با کاهش محسوس به ۶۴۵۰۰۰ تومان رسید.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز سه‌شنبه ۲۰ آذر ۹۷



مثقال طلا    ۱۳۹۳۵۰۰
طلای۱۸عیار    ۳۲۱۶۰۰
طلای۲۴عیار    ۴۲۸۸۰۰
سکه قدیم    ۳۵۰۱۰۰۰
سکه جدید    ۳۶۱۱۰۰۰
نیم سکه    ۱۸۷۱۰۰۰
ربع سکه    ۱۰۷۱۰۰۰
سکه گرمی    ۶۳۱۰۰۰
ارزش طلایی سکه    ۳۱۷۰۹۰۹
انس طلا    ۱۲۴۷.۶ دلار
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده